Home Afval Greenpeace naar Reclame Code Commissie om misleidende reclamecampagne

Greenpeace naar Reclame Code Commissie om misleidende reclamecampagne PDF  | Afdrukken |  E-mailadres

Greenpeace heeft een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie over de misleidende reclamecampagne van Coca-Cola Nederland. In de advertenties, die in abri’s hangen en in kranten afgedrukt zijn, klopt Coca-Cola zichzelf op de borst omdat hun plastic flessen ‘100% recyclebaar zijn’.

Lees verder bij Greenpeace

 

Partners

  • Partner van MilieuFocus
  • Partner van MilieuFocus
  • Partner van MilieuFocus

Nu online

We hebben 196 gasten online

Nieuwsbrief


Boek van de week

psychology 120Susan Clayton Christie Manning
Psychology and Climate Change

''The book lays out the clear relevance of psychological phenomena to perceptions, impacts and behavior''
Lees verder

Agenda afval

No current events.

Realisatie door WELLdotCOM - ICT Solution Provider & Joomla! Professionals