Home MVO Verbreding EKO-keurmerk noodzakelijk voor steeds bewustere consument

Verbreding EKO-keurmerk noodzakelijk voor steeds bewustere consument PDF Afdrukken E-mailadres

Consumenten vinden het steeds belangrijker dat hun voedsel op een goede manier geproduceerd is. De omzet van producten met een duurzaamheidskeurmerk steeg in het eerste half jaar van 2017 met 29%, zo blijkt uit de cijfers van onderzoeksbureau IRI.

Lees verder bij Duurzaamnieuws

 

Video van de week

Video van de week

Schermafbeelding 2018 06 27 om 14.13.52

Boyan bedacht opruimsysteem voor plastic

Partners

  • Partner van MilieuFocus
  • Partner van MilieuFocus
  • Partner van MilieuFocus

Nu online

We hebben 161 gasten online

Nieuwsbrief


Boek van de week

psychology 120Susan Clayton Christie Manning
Psychology and Climate Change

''The book lays out the clear relevance of psychological phenomena to perceptions, impacts and behavior''
Lees verder

Agenda MVO

No current events.

Realisatie door WELLdotCOM - ICT Solution Provider & Joomla! Professionals